Szybki kontakt

Stacja Monitorowania Alarmów22 19 659
Infolinia22 560 62 62
Wyślij wiadomość
29 kwietnia 2021

Weszliśmy w drugi rok pandemii!

cleaning 4.0

Nasze życie się zmieniło. Nic nie jest i nie będzie takie jak przed marcem 2020 roku. Inaczej działa też cała branża cleaningowa, zmieniły się standardy i oczekiwania. Sporo się w tym czasie nauczyliśmy i zdobyliśmy nowe doświadczenia. To doświadczenie zdobyli także nasi klienci, w związku z czym zwiększyły się ich oczekiwania wobec Seris Konsalnet Cleaning.

Jakie są oczekiwania naszych klientów w czasie pandemii? To jasne – dotyczą przede wszystkim bezpieczeństwa, a co za tym idzie – możliwości zapewnienia ciągłości ich biznesu. To nasza rola i nasz priorytet.

 

Co trzeba robić, by sprostać nowym wyzwaniom w nowych czasach?

Jak wszyscy wiemy, standardy i wymagania związane z zachowaniem czystości i higieny poszerzyły się. Walka z koronawirusem to nowe procedury i oznaczenia, wzmożona komunikacja, konieczność dostosowywania się do reżimu sanitarnego.

„Słowem roku”, które od kilkunastu miesięcy powtarzamy chyba najczęściej i odmieniamy we wszystkich przypadkach, jest: „dezynfekcja”. Nieporównywalnie częściej czyścimy i dezynfekujemy niemal wszystko, ale szczególnie skupiamy się na powierzchniach, z którymi ludzie w przestrzeni publicznej mają kontakt najczęściej: toalety publiczne, poręcze, klamki, przyciski w windach, blaty.

Wzmożona dezynfekcja to także zwiększone użycie środków czyszczących – i tu równocześnie musimy pamiętać o ekologii, bo dbałość o środowisko to także częsty priorytet na liście oczekiwań klientów. Stąd postępująca w naszej branży automatyzacja oraz rozwój oparty na środkach i technologiach przyjaznych środowisku. Tu chciałabym zwrócić uwagę nasze nowe podejście do usług, zgodne z filozofią Cleaning 4.0 – czyli automatyzacji, robotyzacji i informatyzacji usług cleaningowych przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Szczególnie polecam zainteresowanie naszą linią usług Q BOT – autonomicznych robotów, które przy wsparciu wyspecjalizowanego personelu zwiększają efektywność sprzątania i zwiększają bezpieczeństwo pracowników klienta oraz naszych specjalistów.

usługi czystości w czasie covid

Wzrost wymagań to wzrost odpowiedzialności

Zwiększające się wymogi klientów oraz wzrost zagrożenia epidemicznego sprawiło, że musieliśmy stać się jeszcze bardziej sumienni i dokładni niż zazwyczaj. By nie zawieść oczekiwań i pokładanych w nas nadziei musimy pamiętać o jakości stosowanych środków i przeszkoleniu personelu.

Nigdy nie zapominajmy o tym, że owszem, nasza rola wzrosła, bo możemy być gwarantem większego bezpieczeństwa – teraz również sanitarnego, ale wraz z tym wzrosła nasza odpowiedzialność.

Tagi: , , , Powrót do aktualności

CENTRALA

ul. Jana Kazimierza 55
01-267 Warszawa
tel.: (22) 560 50 00
fax: (22) 560 50 04

Lokalizacja na mapie  →

Formularz kontaktowykliknij aby rozwinąć

    Temat wiadomości

    Imię i nazwisko

    Firma

    Kod pocztowy

    Telefon kontaktowy

    Adres email

    Treść

    Oddziały agencji Seris Konsalnet
    w Polsce